tisdag 10 november 2009

Murkramaren Ohly, Monas kamrat

Det är inte bara tveksamt utan faktiskt på gränsen tillbrottsligt att Mona Sahlin väljer att slå sina påsar ihop med Lars Ohly, mannen som stolt kallat sig kommunist, han och hans parti rymmer många som längtar tillbaka till tiden innan muren, ja frågan är om de inte såg att muren gick lite för långt österut.

Denna man vill Mona Sahlin göra till minister och att han skall kunna företräda vårt land – ja inte kommer han någonsin att företräda mej – man får väl emigrera om det blir så illa att vänsterröran vinner valet


SvD

1 kommentar:

  1. Jag håller med ! Socialdemokrati och vänsterpolitik är Inte samma sak ! Dom skall Inte regera ihop alls! Förvånar mig verkligen att sverige,..nej det förvånar mig inte mer faktiskt alls ! Typiskt att ett sådant parti som vänstern kan få fäste i Sverige där det bor alldeles för många avundsjuka,missnöjda människor.Jag tror att så fort man börjar att göra nåt vettigt och börjar att trivas med sig själv (och därmed med andra) så upphör viljan att vara avundsjuk.Man skaffar sig en vettig sysselsättning.kanske startar eget företag tex Som är till glädje för andra som kan arbeta i det eller så.Man GER och TAR! Använder högern sådan paroller som , "Krossa Vänstern " Nej man skall inte tala om att "Krossa" någon om man skall kalla sig Medmänsklig och solidarisk.Jag röstar faktiskt ej på Något parti fö.Jag känner inte att jag vill delta i detta mer utan planerar,som så många andra på att flytta till annat land där människor inte Hatar varandra eller vill Krossa! varandra i lika hög utsträckning som här.Fan vad skönt det vore att slippa detta land där den förb... "jantelagen" råder.Gudrun Schyman satt med ett rött hjärta i knäet och sa att "så vill jag att det skall vara" Gud så falskt!!

    SvaraRadera